Tellimisinfo

1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel juures on näha link "Lisa ostukorvi". Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Stragendo OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

2. Ostukorvi lehel saab tellija soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. 

3. Pärast kauba lisamist "Ostukorvi" on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) kuvatakse teile ekraanil tellimuse kinnitus.

4. E-poes saab valitud kauba eest tasuda pangaülekandega (tulevikus ka pangakaardiga).

5. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval kui laekub müüja pangaarvele tellimuse eest tasutav summa ning ostjaga võetakse ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval. 

6. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga. Kaup tarnitakse üldjuhul ostjale 3 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasu laekumist müüja arvele aga mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale tellimuse eest tasumist. 

7. Osakoormate kohaletoimetamise üldtingimused:

  • Tarnimine teostatakse tööpäeviti ja tööajal
  • Tarnimine teostatakse põhiliselt veoautodega
  • Kauba mahalaadimine teostatakse kliendiga
  • Suure kaaluga pakkide mahalaadimiseks on kohapeal laadurit vaja
  • Täpne kauba kättesaamise aeg ei ole etteennustatav kuna veoki marsruut koostatakse tellimuse transpordi päeval
  • Kui mahalaadimise koht on veoauto jaoks mitte sobiv, toimub mahalaadimine kõige lähemas parklas, tanklas, või mõnes muus kokkulepitud paigas.
  • Postikulud arvestatakse eraldi
  • Kaupu on vaja kontrollida kohapeal, kontrollida nende kvaliteeti
  • Kui tellimuse kättesaamisel ei ole võimalik kliendiga ühendust võtta, korrigeeritakse saatekulud ülespoole.

8. Pärast kauba eest tasumist või eritellimuse vormistamist tuleb kliendil tellimus kätte saada 5 tööpäeva jooksul. Kui tasutud või tellimuse alusel reserveeritud kaubad asuvad laos kauem kui 5 tööpäeva, võetakse alates 6. tööpäevast laopinna rendi eest tasu - 1 euro + km / 0,1 m3 tooteid päevas.

9. Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatud kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema algses seisukorras ja originaalpakendis.

10. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil stragendo@stragendo.ee. Kirjas peab olema järgmine info: Tagasimakse taotlus, tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.

11. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis  on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus  alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Stagendo OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

12. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Stragendo OÜ, Suur-Sõjamäe põik 9, 11415 Tallinn, Eesti või e-postiaadressile: stragendo@stragendo.ee

13.  Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

  • Nõuda toote asendamist uue kaubaga.
  • Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: - müüjal ei ole võimalik  toodet asendada.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu

Kategooria: